Artykuł sponsorowany
Rozwiązania technologicznie niejednokrotnie ułatwiały nam już pracę, jednak na rynku pojawiają się coraz to nowsze wynalazki, pozwalające na efektywniejsze zarządzanie biurem. Warto zatem pójść z duchem czasu i postawić na nowoczesność.
Jest zgrabnie powiązany z płynnym i zorganizowanym miejscem pracy, które ma wymierny i weryfikowalny system monitorowania zadań. Narzędzie do śledzenia czasu zarejestruje minuty lub godziny spędzone na danym zadaniu. Może generować raporty, aby śledzić czas w ciągu kilku tygodni lub miesięcy i dawać szerszy pogląd na całą sytuację.
Produktywność idzie w parze z maksymalizacją czasu na osiągnięcie celów. I chociaż zarządzanie czasem to coś więcej, umiejętność śledzenia godzin jest krokiem w kierunku produktywnego dnia.
Narzędzia do śledzenia czasu mogą oferować analizy, które agregują dane i przekształcają je w przydatne spostrzeżenia, takie jak identyfikacja mocnych i słabych stron oraz wyznaczanie celów w realistyczny sposób. Systemy ewidencji znajdziesz na MicroMade.
Ludzie spodziewają się spędzić następne siedem do ośmiu godzin na poczuciu produktywności i osiągnięciu pewnych rzeczy. Jednak trudno jest zachować spokój i skupienie, jeśli internet w biurze z nami nie współpracuje. W jednej chwili tracisz swój tok myślenia i trudno go odzyskać, gdy znowu połączenie pozwoli pracować. Słabe połączenie jest również na innym poziomie niż zwykłe irytacje. Trudno jest przekonywać klientów, że niestabilny internet jest przyczyną opóźnień i nieefektywności.
Jak szybkie jest to połączenie internetowe? Zależy to od codziennych wymagań firmy, w tym czynności, które wykonuje każda osoba. Przeglądanie, przesyłanie strumieniowe wideo, telekonferencje i tym podobne z pewnością pochłaniają przepustowość i są to istotne kwestie, które należy wziąć pod uwagę przy ubieganiu się o prędkość Internetu. Warto też zaopatrzyć się w odpowiednie urządzenia sieciowe, które znajdziesz na stronie https://www.voip24sklep.pl/.
Aby zapewnić nieprzerwaną i szybką transmisję danych, można wybrać połączenie DSL, światłowodowe lub bezprzewodowe lub kombinację połączenia przewodowego i Wi-Fi. Konieczne jest również skonfigurowanie zapasowego połączenia internetowego na wypadek, gdyby w Twojej sieci podstawowej występowało sporadyczne połączenie lub jego brak. Niemniej jednak zawsze możesz pozwolić ludziom pracować w ich domach, jeśli internet w biurze okaże się zawodny.
Jeśli mowa o sieci, powinieneś zastanowić się nad serwerem VPS, by zapewnić bezpieczeństwo swoich danych. Usługa ta oferowana jest między innymi przez Rapid DC.
Tablice i markery są przydatne, ale narzędzia te są nietrwałe, a kontekst jest nieuchronnie tracony. Nikt nie zapamięta poprawnie szczegółów podczas spotkania, ponieważ umysł tak działa. Będą też najpewniej powstawać zdania odrębne i poprawki; wyobraź sobie, że musisz kodować i drukować zaktualizowane wersje w miarę postępów. Będziesz mieć dużo papieru i czasu włożonych w tworzenie dokumentów, bez których możesz się obejść.
Niezależnie od tego, czy Twój zespół składa się z dwóch czy dwudziestu osób, będziesz potrzebować wirtualnej tablicy, która umożliwia współpracę w czasie rzeczywistym, aktualizowanie i raportowanie. Ta praca podlega narzędziu do zarządzania projektami, które zawiera wszystko, co wszyscy robią, aż do ostatniej kropki.
Zastosowanie pojedynczego narzędzia, czy to prostego, czy wyrafinowanego oprogramowania, jest prostym podejściem do przypisywania i rozliczania każdego możliwego do wykonania elementu, który wchodzi w skład projektu. Menedżerowie i liderzy zespołów mogą oszczędzać energię, pytając o to, co się dzieje. Mogą po prostu przejść do pulpitu nawigacyjnego, kliknąć wpis lub kartę.
To posunięcie skraca czas niepotrzebnych wymian, bezpośrednich raportów i prawdopodobnie mikrozarządzania. Arkusze Google na przykład zapewniają bezpłatny i prosty moduł do śledzenia do edycji i aktualizacji w czasie rzeczywistym.
Zdjęcie główne artykułu: źródło: Designed by Freepik