Pozycjonowanie

YouTube Ads – czyli świetny sposób na promocję

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
YouTube Ads – czyli świetny sposób na promocję

Jeśli obraz wyraża więcej niż tysiąc słów, to film wyraża więcej niż milion słów. Takie założenie powinno być wystarczającą zachętą, aby w swoich działaniach marketingowych wykorzystywać również przekazy w formie wideo. Poznaj moc narzędzia, które w tym pomoże – YouTube Ads.

YouTube to druga największa po Google wyszukiwarka. Platforma dostępna w ponad 90 krajach gromadzi miliard użytkowników miesięcznie. Spośród nich aż 70% przyznaje, że dzięki YouTube poznaje nowe marki. Trudno wyobrazić sobie lepszą przestrzeń do reklamowania swojej marki, prawda? Sprawdźmy, jak zrobić to skutecznie.

Wyjątkowe możliwości YouTube Ads

YouTube Ads jest jednym z narzędzi marketingowych, ułatwiających dotarcie ze swoim przekazem do kolejnych odbiorców i potencjalnych klientów. Od standardowych komunikatów różni się formą, bowiem łączy w sobie obraz i dźwięk. Takie połączenie najsilniej oddziałuje na odbiorców. Reklamy wideo mogą wzruszać lub bawić, a więc angażować emocjonalnie, dzięki czemu często zapadają w pamięć odbiorców. Pomaga to w budowaniu świadomości marki i przyciąganiu internetowych użytkowników do mediów społecznościowych danej firmy. Wiąże się to również ze zwiększaniem zaufania wśród odbiorców i zachęcanie ich do tworzenia społeczności wokół marki.

Jakie są zalety reklam YouTube Ads?

Przede wszystkim YouTube Ads oferuje bezpośredni kontakt z publicznością. W reklamie wideo możemy otwarcie mówić o swoich produktach i usługach, posługując się językiem naszych odbiorców. Dzięki temu zyskujemy ich zaufanie i budujemy wizerunek marki godnej zaufania, profesjonalnej i otwartej.

W YouTube Ads mamy możliwość określenia grupy docelowej tworzonych przez nas komunikatów wideo. Tak funkcja sprawia, że reklamy nie trafiają w przypadkowe miejsca, ale tam, gdzie mogą spotkać się z żywym zainteresowaniem. Co ważne, reklamy YouTube Ads możemy skutecznie analizować, oceniać ich skuteczność i w razie potrzeby modyfikować.

Remarketing – tajna broń w YouTube Ads

Działania marketingowe w obszarze YouTube Ads może uskutecznić remarketing, czyli tzw. ponowny marketing. Remarketing polega na powtórzeniu komunikatu reklamowego do odbiorców, którzy wcześniej wykazali zainteresowanie naszą marką, na przykład obejrzeli nasze wideo albo odwiedzili stronę internetową, jednak ostatecznie nie podjęli działań prowadzących do skorzystania z oferty. Remarketing poprzez przypominanie może powtórnie zachęcić do zapoznania się z produktami bądź usługami. Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej o remarketingu, zajrzyj tutaj: https://adsright.pl/remarketing/.

Zdjęcie główne: Carlos Muza/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*